گزارش شهردار مشهد بعد از ۲ روز عملیات مداوم| پیش بینی بودجه برای جبران خسارات ناشی از سیل مردم + فیلم رفع تمام آب‌گرفتگی‌ها در مشهد | آمادگی مدیریت شهری برای بارش احتمالی جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قطعی برق در برخی از مناطق مشهد (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) ویدئو| تخریب دیوار اراضی متعلق به آستان قدس در خیابان سپاه| آمادگی مشهد برای سیلاب احتمالی در روز جمعه (۲۸اردیبهشت۱۴۰۳) آغاز مجدد بارش شدید باران در مشهد | آماده‌باش تمام دستگاه‌های امدادرسان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پشتیبانی ویژه ستاد اجرایی فرامین امام(ره) از مناطق سیل زده خراسان رضوی و مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجموعه شهرداری از کمک‌های جهادی حمایت می‌کند برآورد خسارت ۱۰۰ میلیاردتومانی سیلاب در کلات نادری (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: بیشتر محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی باز هستند + فیلم آخرین وضعیت سیل در نیشابور از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) خسارت لوازم خانگی و ساختمان‌های تخریب‌شده سیل مشهد پرداخت خواهد شد روایت اهالی سپاه۶۹ منطقه سیدی مشهد از سیلی که زندگی‌شان را با خود برد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس استقرار و کمک‌رسانی تیم ویژه مقابله با بلایای طبیعی ارتش در مناطق سیلابی مشهد پاکسازی فضای سبز شهری بعد از سیلاب روز گذشته مشهد تردد در مسیر روستا‌های گردشگری طرقبه شاندیز ممنوع شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی در پایانه مسافربری مشهد طبق روال عادی انجام می‌شود (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاور شهردار مشهد: آفت بزرگ برای نیرو‌های روابط عمومی و رسانه‌ای این است که به نیروی اداری تبدیل شوند سخنگوی سپاه پاسداران: ما در حوزه رسانه‌ای نتوانستیم مجاهدت کسانی را که مدیریت می‌کنند به اطلاع مردم برسانیم حاجی‌بگلو: اگر قصوری در سیل مشهد رخ داده باشد، حتما به مرجع قضائی معرفی می‌شود
سرخط خبرها

همه چیز درباره خط ۴ مترو مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۶۸۲۸
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
  • ۲
همه چیز درباره خط ۴ مترو مشهد + فیلم
این خط از خواجه‌ربیع آغاز و با عبور از میدان شهدا با امتداد به سمت حرم مطهر از ضلع شمالی حرم عبور می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، خط ۴ مترو مشهد به طول ۱۷.۵کیلومتر بلوار را به خواجه ربیع (از شرق به شمال و برعکس) متصل می‌کند.

این خط از خواجه ربیع آغاز و با عبور از میدان شهدا با امتداد به سمت حرم مطهر از ضلع شمالی حرم عبور کرده و از بلوار مصلی به سمت شهرک شهید رجایی و جاده سرخس و بلوار در امتداد میدان شهید عباسپور طی مسیر خواهد کرد.

این خط پس از احداث و بهره‌برداری با عبور از نزدیکی حرم مطهر بهترین دسترسی به حرم مطهر را برای زائران و مجاوران فراهم خواهد آورد.

در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، عملیات حفاری خط ۴ آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

عملیات حفاری خط۴ قطار شهری از ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به طول ۱۷.۵ کیلومتر با ۱۵ ایستگاه از انتهای مهر مادر تا شهرک شهید رجایی آغاز شده است. این خط قرار است در میدان شهدا به خطوط دو و سه متصل شود. هم اکنون عملیات حفاری خط ۴ قطار شهری مشهد به طول ۳.۵ کیلومتر تا پل امام حسین(ع) انجام شده است و پیش بینی می‌شود تا ۱۴۰۳ عملیات حفاری این خط قطار شهری به میدان شهدا برسد.

آنچه باید از مسیر خط۴ قطار شهری مشهد بدانید

تعداد بازدید : 1169

خط۴ مترو مشهد

همه چیز درباره خط ۴ مترو مشهد + فیلم

خط۴ یا خط نارنجی مترو مشهد به طول ۱۷.۵ کیلومتر در حال احداث است. این خط مترو از بلوار خواجه‌ربیع شروع می‌شود که برای آن ۶ ایستگاه در نظر گرفته شده است.

خط ۴ مترو مشهد قرار است که ۶ ایستگاه داشته باشد که ۲ ایستگاه آن در شارستان و نزدیک به حرم جایگزینی شده است.

با افتتاح خط ۴ مترو مشهد بهترین دسترسی به حرم امام رضا (ع) متعلق به خط ۴ خواهد بود.

نقشه خطوط مترو مشهد

همه چیز درباره خط ۴ مترو مشهد + فیلم

۳.۵ کیلومتر از مسیر پیش بینی شده احداث خط ۴ حفاری شده است

در همین حال، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی مشهد مقدس در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ از پایان عملیات حفاری خط ۳ قطار شهری مشهد و ادامه حفاری‌های خط ۴ این پروژه کلان شهری خبر داد.

مجید نژادحسین در حاشیه بازدید از خط ۴ قطار شهری مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در بازدیدی که امروز داشتیم، ۳.۵ کیلومتر از مسیر پیش بینی شده احداث خط ۴ قطار شهری مشهد حفاری شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: در کنار حفاری این خط، تمرکز فعلی شورا بر اتمام خط ۳ قطار شهری است و بنا داریم عملیات حفاری این خط را تا اردیبهشت ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

نژادحسین افزود: از ۲۲ بهمن سال جاری، عملیات حفاری خط ۳ از مسیر امامت به سمت امیریه آغاز خواهد شد و همزمان، عملیات حفاری خط ۴ هم ادامه خواهد یافت و تصمیم ما بر سرعت دادن به پروژه‌های مختلف شهر در راستای ارائه خدمات به مردم است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی مشهد مقدس در ارتباط با هزینه‌های این پروژه‌ها تصریح کرد: مبلغ ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای حفاری خط ۳ و ۷۰۰ میلیارد هم تاکنون برای حفاری خط ۴ قطار شهری مشهد هزینه شده که هزینه حفاری خط ۳، معادل احداث ۳ تقاطع ۴ سطحی‌ای است که مقابل دیدگان شهروندان قرار می‌گیرد. با این حال موظفیم تلاش‌هایی که برای رفاه مردم در عمق زمین در حال انجام است را بازگو کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
3
دستتون درد تکنه ولی سریع تر کار کنین اجرکم عندالله
نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
0
شهر زیارتی مشهد خیلی زودتر از این باید خطوط مترو هاش به اتمام میرسید اون هم به خاطر وجود آقا امام هشتم ...ان شاءالله سریعتر انجام بشه آمین...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->